Generhverv

Hvis du har fået en betinget eller ubetinget frakendelse af kørekortet, og du skal op til en ny teori- og køreprøve, er Skive Trafikskole det naturlige valg, da vi hurtigt og diskret hjælper dig igennem prøverne.

Hvis frakendelsen er sket ved sprituskørsel, skal du undersøge om du evt. skal have A/T kursus.

Dette bevis skal vi nemlig bruge ved tilmeldingen. Tilmelding til A/T kursus på tlf nr. 78 47 60 11

Prisen er 3000 kr plus et forhøjet prøvegebyr på 890 kr. Beløbet afregnes inden køreprøve.

Kurset indeholder: Teoriundervisning, 2 køretimer og leje af skolevogn til køreprøve.

Derudover låner du en dvd med teoriundervisning og en cd-rom med teoriprøver.

Hvis du har fået en betinget frakendelse af kørekortet, har du muligheden for at udvide dit kørekort til MC eller taxa.

Teoriprøven består af 25 billeder, som man max.må have 5 fejl i.

Til køreprøven, vil man blive overhørt i teknik om bilen, kørsel, hvor der vil indgå to øvelser, enten parallel parkering, tre-punktsvending, bakke højre om et hjørne eller parkere forlæns eller baglæns i bås.

Tag dit bilkørekort hos os!

KUN kr. 16.000.-

>> Tilmeld dig her <<